Zamówienia kosztowe

Ostatnia aktualizacja: 3 paź 2011, 22:31

    Zamówienia kosztowe - umożliwia generowanie i wprowadzanie zamówień kosztowych na podstawie zaakceptowanych zamówień wewnętrznych.

Główne cechy:

    - automatyczne pobranie produktów do zamówienia z zamówień wewnętrznych,
    - obsługa statusów zamówień (robocze, bieżące, zamknięte, anulowane), stanów realizacji (niezrealizowane, do przyjęcia faktury zakupu, zrealizowane...)
    - definiowanie adresów dostawy towaru, wysyłki dokumentów, odrębnych niż adres zamawiającego,
    - sterowanie możliwością realizacji dostaw partiami lub w całości przedmiotu zamówienia,
    - przy rozbiciu zamówienia kosztowego na kilka dostaw i faktur, umożliwia kontrolę kompletności i terminowości realizacji zamówienia,
    - wysyłanie dostawcy zamówienia zakupu e-mailem wprost z systemu, co znacznie przyspiesza pracę,
    - generowanie dokumentu zamówienia zakupu do plików w formatach pdf, html, xls,
    - wgląd w pełną historię każdej pozycji zamówienia kosztowego na każdym etapie procesu zakupu,
    - wprowadzanie faktury kosztowej na podstawie zamówienia kosztowego.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2018 COMTRONIC Sp. z o.o.