Zestawienia kosztów

Ostatnia aktualizacja: 4 paź 2011, 17:15

    Zestawienia kosztów pozwalają przygotować szereg raportów pozwalających analizować zakupy kosztowe w różnych przekrojach.

Główne cechy:

    - zestawienie można wykonać za dowolny zakres dat oraz okresy predefiniowane (dzień, bieżący miesiąc, poprzedni miesiąc itp.), rodzaju dokumentów kosztowych, z wyszczególnieniem dla dowolnego kontrahenta, dowolnego handlowca, działów firmy,
    - pozwalają dokonywać analiz w wielu różnych apektach: analizy zakupu, osiąganych cen zakupu,
    - podają wielkość zakupów kosztowych generowanych przez poszczególnych pracowników, w poszczególnych działach lub jednostkach organizacyjnych firmy,

    Zestawienie dokumentów kosztowych - zawiera informacje o wystawionych dokumentach kosztowych z podaniem rodzaju dokumentu zakupu, numeru, daty wprowadzenia, daty faktury dostawcy, daty otrzymania oryginału dokumentu, wartości brutto, netto oraz wartości VAT w poszczególnych stawkach, z możliwością pokazania pozycji z zawartości dokumentów z podaniem ich wartości w cenach zakupu.

    Zestawienie dokumentów kosztowych w dowolnym przekroju informacji wykonujemy zgodnie z potrzebami klienta.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2018 COMTRONIC Sp. z o.o.